Nowy system komunikacji sieci telewizyjnej w hipermarketachCarrefour
Spółka PRN Polska wprowadziła w poniedziałek nowy systemkomunikacji swojej sieci telewizji in-store zlokalizowanej whipermarketach Carrefour.
Jak podano w komunikacie, nowa formuła telewizji ma być przedewszystkim narzędziem nawigacyjnym dla klientów sieci, któregogłównym zadaniem będzie informowanie i pomoc w podjęciu decyzjizakupowych. Jednocześnie ma ona stanowić platformę komunikacyjnąpomiędzy konsumentami, detalistą i reklamodawcami.
W ramach przeprowadzonych działań, komunikacja telewizji zostałazintegrowana z nawigacją wewnątrzsklepową hipermarketówCarrefour, zaprojektowany został też nowy logotypsieci.
Na potrzeby rebrandingu spółka PRN Polskaprzygotowała specjalną kampanię, która przez kilka miesięcy będzieemitowana na ekranach sieci in-store we wszystkich hipermarketachCarrefour.
Prace nad nowym systemem komunikacji tej telewizji trwały sześćmiesięcy i są wspólnym dziełem centrali PRN w San Francisco orazpolskiego oddziału firmy.
PRN Polska jest wspólnym przedsięwzięciem Premier RetailNetworks Inc., światowego lidera w zakresie wewnątrzsklepowychsieci telewizyjnych, oraz Grupy Polsat. Brokerem reklamowym PRNPolska jest Polsat Media.
Dołącz do dyskusji: Nowy system komunikacji sieci telewizyjnej w hipermarketachCarrefour