SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy Jork rusza w czerwcu z największą w historii kampanią, budżet to 30 mln dolarów

W czerwcu ma ruszyć największa w historii kampania promocyjna Nowego Jorku. Ma pomóc w tzw.restarcie turystyki. Jej budżet wynosi 30 mln dolarów.

Burmistrz Nowego Jorku, Bill de Blasio, ogłosił, że w czerwcu br. rozpocznie się kampania pod hasłem "NYC Reawakens", na którą władze miasta przeznaczą 30 milionów dolarów.  marketingu turystycznego. Jest to największa w historii kampania miasta. Jej celem ma być przywrócenie do czasów świetności "konającego" z powodu pandemii COVID-19  przemysłu turystycznego, który zatrudniał 400 000 pracowników i gwarantował 70 miliardów dolarów wpływów do lokalnej gospodarki.

Zaplanowane działania reklamowe mają na celu przyciągnięcie do miasta zarówno krajowych, jak i zagranicznych gości. Fundusze będą pochodzić z federalnych programów stymulacyjnych i zostaną przeznaczone na reklamy telewizyjne i kampanie w mediach społecznościowych, w tym kampanię „Wish You Were Here at NYC”, w ramach której nowojorczycy mogą zapraszać znajomych do odwiedzenia miasta. Miasto wznowi coroczny „Letni Tydzień Restauracji” od 20 lipca do 15 sierpnia.

Urzędnicy miejscy powiedzieli, że Nowy Jork nie będzie wymagał od odwiedzających okazania dowodu szczepień ani wykonania testów na COVID-19.

Biuro turystyczne miasta prognozuje 36,4 miliona odwiedzających w 2021 roku, co by znaczyło odzyskanie ponad połowę rekordowych 66,6 miliona turystów, którzy odwiedzili Nowy Jork w 2019 roku.

Według danych firmy STR, zajmującej się hotelarstwem, od stycznia obłożenie hoteli wzrosło o sześć punktów procentowych, do 35 proc.. Branża odnotowała po raz piąty z rzędu miesięczny wzrost średnich dziennych stawek za pokój, które od grudnia wzrosły o 12 proc..

Według Rafaela Abreu, wiceprezesa ds. marketingu w Statue Cruises, w ostatnią sobotę 4100 osób płynęło promem z dolnego Manhattanu do Statuy Wolności i Ellis Island, podczas gdy trzy tygodnie temu było to 1500 osób.

Metropolitan Museum of Art odwiedza średnio 7 000 osób dziennie, w porównaniu z 4 000, gdy zostało ponownie otwarte latem ubiegłego roku. Amerykańskie Muzeum Historii Naturalnej donosi o podobnym wzroście. W poniedziałek Nowy Jork oświadczył, że podniesie limit pojemności muzeów, ogrodów zoologicznych i kin.

Wraz ze spadkiem liczby odwiedzających, wiele pokoi hotelowych jest pustych, ponieważ około 200 z 700 hoteli w mieście jest zamkniętych, niektóre na stałe. Inne, takie jak Mandarin Oriental i Park Hyatt, zostały ponownie otwarte w tym miesiącu.

Kampanię realizować będzie firma NYC&Company, która zajmuje się promocją Nowego Jorku.

Miasto już teraz prowadzi projekt pod nazwą „Whish You Were Here in NYC”, przez który zachęca nowojorczyków, by zapraszali do odwiedzenia miasta swoich przyjaciół i członków rodziny za pośrednictwem spersonalizowanych e-maili wysyłanych przez stronę NYCgo.com.

Dołącz do dyskusji: Nowy Jork rusza w czerwcu z największą w historii kampanią, budżet to 30 mln dolarów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
buhaha
Za te 30 baniek to nawet nie posprzątają tego SMRODU co zrobili przez pandemię. Są miejsca gdzie strach po zmroku zejść do samochodu, a hotele zostały załatwione przez bezdomnych.
Od mieszania herbata nie jest słodsza.
0 0
odpowiedź