SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi felietoniści, nowe rubryki i odświeżony layout w 'Zwierciadle'

W ukazującym się dziś styczniowym wydaniu "Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) pojawili się nowi felietoniści, pismo zyskało też nowe rubryki i zmieniło szatę graficzną. Wydawca planuje też zwiększenie liczby stron magazynu.

Felietonistami pisma zostali Maciej Stuhr, Natalia i Paulina Przybysz oraz Katarzyna Miller, w magazynie pojawił się też felieton gościnny (w styczniu jego autorką jest Maria Czubaszek). Od tego numeru w "Zwierciadle" przeczytać można także wywiady w cyklu "Krótki kurs wolności" prowadzone przez Katarzynę Janowską, znaną z "Rozmów na koniec wieku" oraz "Rozmów na nowy wiek", emitowanych kiedyś w TVP.

W ramach zmian w magazynie zwiększono również objętość działów moda i uroda, a w obu pojawiły się kolumny Top 7. Powstała także rubryka "Być jak ...", która prezentuje najnowsze tendencje w modzie inspirowane słynnymi ikonami mody. W miesięczniku na stałe zagościł również fotoreportaż i ruszył całoroczny projekt "Mistrzowie Fotografii", prezentujący co miesiąc zdjęcie wybitnego fotografika wydrukowane na dobrej jakości papierze w formie karty (w tym cyklu pojawią się fotografie m.in. Henriego Cartier-Bressona, Andreasa H.Bitesnicha i Tomasza Sikory).

W przyszłym roku wydawca planuje zwiększyć średnią objętość pisma do około 200 stron przy niezmienionej cenie magazynu, która wynosi 8,90 zł. Styczniowe "Zwierciadło" liczy 192 stron i wydrukowane zostało w nakładzie 130 tys. egz

Wydawnictwo Zwierciadło wspiera numer kampanią telewizyjną, prasową, internetową oraz promocją w punktach sprzedaży. Działania w prasie i internecie przygotowane zostały przez dział marketingu wydawcy.

Średnia sprzedaż ogółem "Zwierciadła" w okresie od stycznia do września br. wyniosła 73 885 egz.

Dołącz do dyskusji: Nowi felietoniści, nowe rubryki i odświeżony layout w 'Zwierciadle'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl