"Nokaut.tv - cenowe uderzenie" promuje zakupy online (wideo)
Grupa Nokaut uruchomiła nowy projekt o nazwie "Nokaut.tv - cenowe uderzenie". Jest to program o charakterze edukacyjno–rozrywkowym, który udowadnia, że dzięki zakupom online można zaoszczędzić czas i pieniądze, korzystając przy tym z szerokiego wyboru produktów oferowanych przez tysiące sklepów internetowych.
Nokaut.tv to program, który w nietypowy sposób przekonuje internautów, że opłaca się kupować w internecie. Co tydzień emitowany jest nowy odcinek, w którym prowadzący Kuba Jankowski (znany z programu "MaturaToBzdura.tv") przeprowadza konkurs zarówno dla uczestników programu, jak i widzów, w którym wygrać można nagrody fundowane przez porównywarkę ofert Nokaut.pl.
W programie można sprawdzić swoją wiedzę na temat popularnych na rynku produktów, a także dowiedzieć się o nowoczesnych sposobach robienia zakupów online - np. poprzez wykorzystanie aplikacji czytnika kodów w telefonach komórkowych.
Nokaut.tv można oglądać w internecie na stronie www.nokaut.tv, na Facebooku na fanpage’u nokaut.TV oraz w kanale nokautTV na YouTube. Emisja nowego odcinka odbywa się w każdą środę o godzinie 10.00. Pierwszy odcinek programu można obejrzeć poniżej:
Koncept programu, realizacja video oraz buzz marketing to dzieło ekipy programu MaturaToBzdura.tv. Za prowadzeniem projektu odpowiada grupa kreatywna serwisu Nokaut.pl. Emisja programu poprzedzona była sześcioma viralami, które dotychczas obejrzało ponad 40 tys. osób.
Dołącz do dyskusji: "Nokaut.tv - cenowe uderzenie" promuje zakupy online (wideo)