Noizz i Fundacja DKMS ponownie z kampanią "Historie, które uskrzydlają"
Portal Noizz (Ringier Axel Springer Polska) i Fundacja DKMS ruszyły z kolejną wspólną kampanią promującą dawstwo szpiku kostnego. W nowej edycji kampania "Historie, które uskrzydlają" jest oparta na relacjach dawców, które będą publikowane w portalu Noizz oraz na stronie projektu.
W ramach akcji „To #NiesamowiteUczucie uratować komuś życie” we Wrocławiu i Warszawie powstały dwa murale.
Pierwszy powstał przed wejściem do Arkad Wrocławskich i przedstawia wielobarwne, rozłożyste skrzydła. Autorem grafiki jest Michał Węgrzyn „Demenz” - artysta wizualny, absolwent malarstwa na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Skrzydła zostały namalowane na specjalnej konstrukcji przymocowanej do elewacji budynku. Ich ekspozycja zaplanowana jest do 9 września.
Druga grafika powstała przy Moście Poniatowskiego, na bulwarach wiślanych w Warszawie. Jej inauguracja nastąpiła 20 sierpnia. Jest to mural 3D autorstwa Krystiana Ścigalskiego, artysty kryjącego się pod pseudonimem WHY DUCK.
Oba murale są inspirowane historiami dwóch dawców z Fundacji DKMS, którzy oddali szpik pacjentom chorym na nowotwory krwi. We Wrocławiu jest to Aleksandra Ficek - pielęgniarka z oddziału onkologicznego, w Warszawie Mistrz Polski w Grę w Zośkę – Jakub Grabarczyk.
Prace mają zachęcać przechodniów do robienia sobie zdjęć i udostępniania ich w mediach społecznościowych, i w ten sposób promowania idei walki z nowotworami krwi i pokazywania solidarności z chorymi.
Historie dawców szpiku w serwisie Noizz
W ramach kampanii Noizz będzie publikować historie dawców oraz informacje na temat kampanii w portalu oraz na social mediach. Ponadto na stronie akcji zostaną przedstawione historie czwórki bohaterów – dawców szpiku oraz specjalnie stworzone dwa krótkie filmy edukacyjne. Całą akcję zainaugurował spot z udziałem Aleksandry Ficek i Jakuba Grabarczyka.
Za kreację i koncepcję kampanii odpowiada Noizz.
Dołącz do dyskusji: Noizz i Fundacja DKMS ponownie z kampanią "Historie, które uskrzydlają"