SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nietypowa kampania Orange w sklepach Cropp Town

Imitacja metek na ubraniach została wykorzystana jako nośnik reklamowy w nietypowej kampanii Orange POPgadane prowadzonej w salonach odzieżowych Cropp Town.

Akcja polega na dołączaniu imitujących metki reklam Orange do ubrań eksponowanych w sklepach.

Akcja promocyjna w Cropp Town, która rozpoczęła się w miniony weekend jest jednym z elementów kampanii prowadzonej w telewizji, prasie oraz radiu i będzie realizowana przez cały październik w 111 salonach w Cropp Town.

To pierwsza kampania na "metkach" realizowana w Cropp Town.

Za obsługę odpowiada Kolporter Promocja, zakup mediów Initiative.

Dołącz do dyskusji: Nietypowa kampania Orange w sklepach Cropp Town

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl