Momentum będzie pracować dla Cropptown
W najbliższym półroczu dla sieci Cropptown (LPP SA) pracować będzieagencja reklamowa Momentum, która została wybrana spośród ofertnadesłanych przez pięć agencji. Momentum ma dostarczać kreatywnerozwiązania, który potem będą samodzielnie wdrażane w życie przezLPP.
Działania promocyjne wspierane przez agencję rozpoczną się wsalonach Cropptown już w lutym 2008 roku. W ramach rozpoczętejwspółpracy Momentum przygotuje wiele akcji tematycznych oraz pomysłna kampanię reklamową, która ukaże się na outdoorze, w Internecie,prasie, w szkołach, na środkach komunikacji miejskiej oraz wkinach.
Kampania swoim zasięgiem obejmie wszystkie duże miasta w Polsce,w których Cropptown posiada własne salony sprzedaży. Planowane sąteż akcje poza granicami Polski - w Czechach, w Rosji, na Słowacji,na Litwie, Łotwie i Estonii.
Cropptown przygotowuje się także do odświeżenia i wzmocnieniaswojego wizerunku oraz do rozszerzenia grupy swoich klientów.Zespół marketingu sieci pod wodzą nowej szefowej - Igi McGinley,pracuje obecnie nad nową strategią komunikacji.
Dołącz do dyskusji: Momentum będzie pracować dla Cropptown