Młode kobiety dominują na brytyjskiej scenie internetowej
18 procent brytyjskich internautów stanowią kobiety w wieku od 18 do 34 lat - wynika z najnowszych danych firmy badawczej Nielsen/NetRatings.
Młode kobiety spędzają także najwięcej czasu online - o 28 procent więcej niż mężczyźni w tej samej grupie wiekowej. Odwiedzają one różnego typu strony, włącznie z tymi poświęconymi modzie, rodzinie i stylowi życia.
W czołówce internetowych witryn odwiedzanych przez kobiety w wieku 18-34 lat znajdują się: iVillage Parenting Network, Huggies, The Full Experience Company, BBC Parenting, Galaxy Radio, hairboutique.com, Foxtons, La Senza, FCUK i Pregnancy-info.net.
Zaskakujące są również dane Nielsena, informujące o tym, że wśród brytyjskich mężczyzn-internautów przeważającą grupę stanowią osoby powyżej 50. roku życia.
Dołącz do dyskusji: Młode kobiety dominują na brytyjskiej scenie internetowej