SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Misja specjalna”: więcej widzów, ale niższe udziały

„Misja specjalna” po przeniesieniu na wcześniejszą porę zyskała widzów, ale spadł jej udział w rynku. Wyniki programu nie są jednak dobre, bo przegrywa on z tym, co pokazuje konkurencja TVP 1.

Śledczy program od 10 marca br. emitowany jest przez Jedynkę w środy w ścisłym prime time – o godz. 21.15. Po trzech odcinkach nadanych o tej porze średnia oglądalność "Misji specjalnej” wynosi 1,71 mln widzów przy udziale na poziomie 11,78 proc. w grupie 4+ i 8,27 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych AGB NMR dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu w tym paśmie Jedynka miała aż 3,66 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 23,86 proc. i 20,51 proc. (emitowała wtedy jednak filmy fabularne).

W lutym br. po powrocie na antenę po roku nieobecności „Misja specjalna” nadawana była we wtorki o 23.00 (raz pokazano ją o 0.00). Cztery pokazane wtedy odcinki zgromadziły średnio 880 tys. oglądających, ale ich udział w rynku był nieco wyższy niż o wcześniejszej porze, bo wynosił 12,76 proc. w 4+ i 8,89 proc. w 16-49.

W czasie emisji magazynu TVP 1 zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVN-em, który pokazując wtedy „W11” i „You Can Dance” jest liderem z udziałem wynoszącym 24,12 proc., TVP 2 (filmy; 20,84 proc.) i Polsatem (mecze Ligi Mistrzów, film; 11,78 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że „Misję specjalną” oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Widownia „Misji specjalnej” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
10-03-2010 1 739 030 11,60% 8,33%
17-03-2010 1 916 201 12,89% 9,07%
24-03-2010 1 483 317 10,77% 7,30%
średnia 1 713 657 11,78% 8,27%


Oglądalność magazynu na tle konkurencji 

  Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 3 510 197 24,12%
TVP 2 3 032 911 20,84%
Polsat 1 818 120 12,49%
TVP 1 – Misja specjalna 1 713 657 11,78%


Profil widowni programu 

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 43,66% 91
  Kobiety 56,34% 109
Wiek  4-9 1,02% 17
   10-15 2,74% 39
  16 - 19 1,37% 24
  20 - 24 2,62% 32
  25 - 29 3,28% 37
  30 - 34 5,66% 69
  35 - 39 7,02% 99
  40 - 44 5,44% 84
  45 - 49 7,54% 106
  50 - 54 10,12% 123
  55 - 59 9,31% 123
  60+ 43,87% 225
Wlk. miasta Wieś 41,01% 105
  < 50 tys. 24,89% 103
  50-100 tys. 9,82% 115
  100-200 tys. 8,15% 102
  > 200 tys. 16,13% 79
Zawód Top management 6,22% 80
  Pracownicy średniego szczebla 9,83% 68
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,73% 103
  Emeryci 49,56% 199
  Inni 13,66% 42
Wykształcenie Podstawowe 57,00% 124
  Średnie 29,61% 100
  Wyższe 9,63% 84
  Inne 3,76% 29


 

Dołącz do dyskusji: „Misja specjalna”: więcej widzów, ale niższe udziały

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m
Jaki program taka widownia;-)
0 0
odpowiedź
User
do -m
popieram - jaki program taka widownia.
0 0
odpowiedź
User
nick
zdaje sie, ze nikt oprocz pani Gargas nie jest zainteresowany tym programem. to jest wlasnie wyrzucanie publicznych pieniedzy w bloto!
0 0
odpowiedź