SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“MiniMini+ polecamy przez mamy!”. Ruszyła kampania stacji

Kanał dziecięcy MiniMini+ rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „MiniMini+ polecany przez mamy!”. Działania promocyjne, które obejmą radio, telewizję, prasę, internet oraz kina, potrwają do połowy listopada.

- Poprzez tę kampanię pragniemy podkreślić, że dzięki naszej polityce nastawionej na wartościową, mądrą i bezpieczną ofertę programową dla maluchów, MiniMini+ stało się najbardziej zaufanym kanałem dla polskich rodziców - mówi Marta Szwakopf, dyrektor kanałów dziecięcych, lifestyle’owych i dokumentalnych platformy nc+. Nadawca podkreśla, że z badania GfK przeprowadzonego w lutym br. wynika, że stacja MiniMini+ jest najchętniej polecanym kanałem dziecięcym wśród rodziców dzieci w wieku 2-12 lat.

W spocie telewizyjnym zobaczyć można małą dziewczynkę, która wciela się w mamę dla swojej lalki. Reklama emitowana jest w telewizji (TVN, TVN Style, Kuchnia+, Domo+ i MiniMini+).

Działania obejmują także radio (Radio ZET, Trójka, TOK FM, Radio Wawa i VOX FM), prasę („Claudia”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”, „Dziecko”, „Mam Dziecko” i „Twoje Dziecko”), internet (dziecko.pl, E-dziecko.pl, YouTube, Facebook, ipla, Player.pl, blogi) i kina (Cinema City, Multikino i Helios).

Kampania reklamowa potrwa do 16 listopada br. Spot wyreżyserował  Łukasz Słotwiński, dyrektor działu kreacji nc+. Media zakupił dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: “MiniMini+ polecamy przez mamy!”. Ruszyła kampania stacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl