SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bauer z nowym miesięcznikiem „Tina Ekstra” dla kobiet w wieku 30-59 lat

Wydawnictwo Bauer zdecydowało się na powiększenie portfolio pism związanych z tytułem „Tina”. Nowy miesięcznik „Tina Ekstra” ma być pismem poradnikowym premium dla kobiet w wieku 30-59 lat.

W marcowym, pierwszym wydaniu „Tina Ekstra” będzie można przeczytać o samodzielnych dekoracjach do wykonania na wielkanocny stół, inspiracje do ozdobienia pisanek, nowoczesne przepisy oraz 103 sprawdzone rady na wiosnę m.in. dotyczące kwiatów, mebli ogrodowych czy ziół.

Magazyn informuje też o sprawdzonych patentach na mocne i błyszczące włosy, modowych zestawach w stylu eko oraz o tym, jak przeprowadzić szybki detoks. Dodatkowo w miesięczniku znajdą się artykuły dotyczące wskazówek do urządzenia mieszkania zgodnie z zasadami Feng Shui, rad jak rozliczyć PIT i zmniejszyć podatek oraz sudoku i krzyżówki do rozwiązania. W każdym numerze znajdą się porady z zakresu domu, kulinarów, mody, urody oraz czasu dla siebie.

Wydawca jest zdania, że „nowy magazyn jest innowacyjny, wyróżnia się wysoką jakością, przejrzystym i funkcjonalnym layoutem, dającym atrakcyjną prezentację treści.
 
Miesięcznik jest dostępny w cenie 4,99 zł, jego nakład wynosi 70 tys. egzemplarzy. Sprzedaż pierwszego wydania wspiera kampania reklamowa obejmująca radio RMF FM, social media i magazyny Wydawnictwa Bauer.

W 2019 roku przychody Wydawnictwa Bauer zmniejszyły się o 9,7 proc. do 416,9 mln zł. Jednocześnie zysk netto firmy poszedł w górę z 94,39 do 106,69 mln zł, ponieważ ograniczyła wydatki operacyjne o 11,2 proc. do 309,64 mln zł. Wiosną wydawca wskutek epidemii zrezygnował z niektórych czasopism i zwolnił kilkadziesiąt pracowników, których w ub.r. miał 550.

Dołącz do dyskusji: Bauer z nowym miesięcznikiem „Tina Ekstra” dla kobiet w wieku 30-59 lat

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nawet zabawne
Ach ta moda na lata dziewięćdziesiąte ;)
odpowiedź
User
dziwne
Jest już tyle ich na rynku. Po co? Reklamy też coraz mniej. Koszty?
odpowiedź
User
bałerowski zawrót głowy
o oni tam wciąż tkwią w tym swoim odrealnionym świecie. „Nie budźcie Titanica ...”
odpowiedź