Microsoft uruchamia największą brytyjską kampanię w historii
W sobotę 11 października wystartowała największa w historii kampania reklamowa firmy Microsoft na rynku brytyjskim.
Celem kampanii jest wzbudzenie zainteresowania konsumentów produktami Microsoftu z rodziny Windows, takich jak Windows Vista, Windows Mobile i Windows Live - informuje serwis Brand Republic.
Reklamy o wspólnym tytule "Real PC" zostały przygotowane przez agencję Crispin Porter + Bogusky. W przeciwieństwie do reklam prezentowanych na rynku amerykańskim, nie wezmą w nich udziału Bill Gates i Jerry Seinfeld. Zamiast nich pojawią się zwykli użytkownicy z całego świata, którzy będą opowiadać o tym co kochają w swoich pecetach z Windowsem.
Firma zaprasza też Brytyjczyków do włączenia się w kampanię i podzielenie się własnymi opiniami z wykorzystaniem zwrotu "I'm a PC". Mogą oni to zrobić poprzez wysłanie własnych klipów wideo na stronę windows.co.uk lub nagranie wiadomości w tzw. "video podach" podróżujących po Wielkiej Brytanii między październikiem a listopadem. Osoby takie będą miały szansę wystąpić w reklamach Microsoftu, które będą prezentowane w internecie, telewizji i na nośnikach outdoor.
Za planowanie i zakup mediów w ramach kampanii koncernu z Redmond na rynku brytyjskim odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Microsoft uruchamia największą brytyjską kampanię w historii