Merlin.pl zmienił szatę graficzną
Sklep internetowy Merlin.pl uruchomił nową stronę główną oraz nowepodstrony wszystkich działów. Wprowadzone zmiany mają zwiększyćprzejrzystość i ułatwić nawigację.
Wraz ze zmianami w layoucie, wdrożono najnowsze standardy SEO,pozwalające na lepsze pozycjonowanie oferty Merlin.pl w systemachwyszukiwarkowych.
Zmienione zostało przede wszystkim menu górne na stroniegłównej. W menu górnym znalazły się odnośniki donajpopularniejszych sekcji: nowości, bestsellerów i zapowiedzi.Dodany został link "promocje", prowadzący do strony zbiorczej,gromadzącej wszystkie promocje w Merlinie.
Lista działów została przeniesiona na lewą stronę. Nowością jestopcja, która pozwala po najechaniu kursorem na nazwę działu,rozwinąć listę najchętniej odwiedzanych tu kategorii.
Dodatkową funkcjonalnością są dynamiczne moduły w częściśrodkowej strony, prezentujące promocje i produkty w specjalnejofercie. Użytkownik ma możliwość przewijania wyświetlanychkomunikatów, a kliknięcie na prezentowany produkt powodujeautomatyczne dodanie go do koszyka, bez konieczności przechodzeniana fiszkę produktu.
Dołącz do dyskusji: Merlin.pl zmienił szatę graficzną