SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sieć MediaMarkt przekazała 100 tysięcy złotych w akcji charytatywnej „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”

W ramach ogólnopolskiej akcji MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” sieć przekazała Towarzystwu Przyjaciół Dzieci 100 tysięcy złotych. Pieniądze zbierano, przeliczając na złotówki wykonywane przez klientów przysiady.

MediaMarkt zaprosił klientów swoich sklepów do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Akcja „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” była odpowiedzią MediaMarkt na wzrost zapotrzebowania na dostęp do nowoczesnej elektroniki wśród dzieci, które w czasie pandemii muszą korzystać z nauki zdalnej.

Zasady akcji „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”

Do akcji mógł się włączyć każdy, kto w dniach 15 września – 15 października br. zrobił zakupy w jednym ze sklepów MediaMarkt za min. 100 zł i zrealizował wyzwanie 10 przysiadów. Przysiady zostały przeliczone na złotówki, zasilając tym samym budżet akcji kwotą 10 zł. W pomoc licznie angażowali się klienci i pracownicy sieci. Wykonano łącznie 100 000 przysiadów, co oznacza, że MediaMarkt przekazał 100 tys.  złotych na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Dzieci.

Zebrane fundusze pomogą wyposażyć w nowoczesną elektronikę placówki TPD, wspierające dzieci w całej Polsce.

- Potrzeby placówek Towarzystwa Przyjaciół Dzieci są ogromne. Potrzebny jest nie tylko sprzęt dla dzieci, ale także urządzenia do obsługi zajęć zdalnych w placówkach opieki dziennej w całej Polsce. Bardzo dziękujemy wszystkim za zainteresowanie akcją i aktywny udział w niej. Ta wyjątkowa inicjatywa MediaMarkt pozwoli nam poprawić zaplecze techniczne i warunki edukacji naszych podopiecznych. Zaangażowanie tysięcy osób w akcję „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” i jej wynik bardzo nas poruszył. Z całego serca dziękujemy – mówi Wiesław Konrad Kołak, prezes Towarzystwa Przyjaciół Dzieci.

Dołącz do dyskusji: Sieć MediaMarkt przekazała 100 tysięcy złotych w akcji charytatywnej „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl