Marzenia o idealnej pracy i pracowniku w kampanii Pracuj.pl
W internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa Pracuj.pl. Akcja - przygotowana przez serwis wspólnie z domem mediowym MediaOn - jest skierowana zarówno do pracodawców, jak i pracowników.
Startująca właśnie kampania Pracuj.pl zachęca odbiorców do podjęcia nowych wyzwań zawodowych i znalezienia idealnej pracy. - Początek roku skłania nas do refleksji nad dotychczasowymi osiągnięciami zawodowymi, często jednak zmiana pracy pozostaje kolejnym, niezrealizowanym postanowieniem noworocznym. Od lat dodajemy naszym użytkownikom odwagi w podjęciu tej decyzji, dlatego hasło tegorocznej kampanii brzmi: „Możesz marzyć o idealnej pracy... albo ją znaleźć” - opisuje Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj.
W październiku ub.r. serwisy Grupy Pracuj odwiedziło 1,97 mln użytkowników, wykonując 65 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane z Megapanelu PBI/Gemius).
Akcja reklamowa - zaplanowana na cały styczeń - obejmuje internet (m.in. bannery, mailingi, działania na Facebooku, zmiana layoutu wyszukiwarki Pracuj.pl) oraz outdoor (backlighty, frontlighty i siatki wielkoformatowe w 17 miastach, m.in. Warszawie, Trójmieście, Białymstoku, Olsztynie, Gorzowie Wielkopolskim i Zielonej Górze).
Jednocześnie pod hasłem „Możesz marzyć o idealnym pracowniku... albo go znaleźć” prowadzona będzie kampania skierowana do pracodawców. Akcja - głównie w formie mailingów - ma na celu zwrócenie uwagi firm, że początek roku to idealny moment na rozpoczęcie procesów rekrutacyjnych i znalezienie wymarzonego pracownika.
Kreację i plan kampanii przygotował dział marketingu Grupy Pracuj, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn.
Dołącz do dyskusji: Marzenia o idealnej pracy i pracowniku w kampanii Pracuj.pl