Marquard wydał „The Big Black Book” pod marką „Esquire”
W poniedziałek 12 października br. ukazał się magazyn “The Big Black Book” - pierwsze wydanie specjalne dwumiesięcznika “Esquire” (Marquard Media Polska). Jest ono poświęcone m.in. trendom modowym na sezon jesień-zima.
W numerze czytelnicy znajdą poradnik dotyczący ubioru, słownik mody, a także materiał o ikonach stylu i rozmowę z Johnnym Deppem. Wydanie liczy 164 strony.
Wprowadzenie na rynek „The Big Black Book” wspiera kampania reklamowa w radiu (Radio ZET Chilli, Radio Kolor, RDC), prasie (głównie tytuły Marquarda) i internecie (portal wydawcy). Działania przygotował wydawca.
„The Big Black Book” ma ukazywać się dwa razy w roku - w cyklu jesień/zima oraz wiosna/lato.
Polska edycja magazynu „Esquire” wydawana jest przez Marquard Media Polska od lutego br.
Dołącz do dyskusji: Marquard wydał „The Big Black Book” pod marką „Esquire”