SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marka Beskidzkie postawiła na Schulz Brand Friendly

Firma Aksam, właściciel marki Beskidzkie, podpisała umowę o długofalowej współpracy z Schulz Brand Friendly.

Agencja zajmie się obsługą w zakresie strategii komunikacji, kreacji, produkcji reklam oraz planowania mediów. Zadba również o budowę wizerunku marki.

Firmy nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę.

Dołącz do dyskusji: Marka Beskidzkie postawiła na Schulz Brand Friendly

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gigantrop
Zły wybór. ;(
0 0
odpowiedź
User
Zenon
A co to jest marka Beskidzkie ? Masło ? Piwo ? Region ?
0 0
odpowiedź