Marie Gulin-Merle: z Calvin Klein do Google
Marie Gulin-Merle, wcześniej dyrektor ds. marketingu Calvina Kleina w PVH Corp. objęła stanowisko vice-president of global ads marketing w Google.
Gulin-Merle odpowiada za zarządzanie globalnymi wydatkami mediowymi Google, a także za opracowanie wizji działalności marketingowej na całym świecie.
Zadaniem jej jest także zbudowanie i dostarczenie globalnej strategii marketingowej dla firmy i jej produktów reklamowych. Google określiło ją jako „kluczowego partnera” w zakresie sprzedaży reklam, przywództwa w zakresie produktów i inżynierii.
Wcześniej Marie Gulin-Merle pełniła rolę dyrektora ds. cyfrowych w PVH Corp. i kierowała marketingiem marki Calvin Klein. W latach 2014-2018 była dyrektorem ds. marketingy w L’Oreal w USA.
Gulin-Merle dołącza do Google w tym samym czasie, co Nick Drake, były szef marketingu T-Mobile . Drake objął stanowisko wiceprezesa ds. marketingu globalnego.
Google wzmacnia kadry marketingowe w związku ze zmianą strategii - odchodzi od marketingu konkretnych produktów na rzecz bardziej holistycznego podejścia.
Dołącz do dyskusji: Marie Gulin-Merle: z Calvin Klein do Google