SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Marjański dyrektorem generalnym polskiego IAA

Marcin Marjański został nowym dyrektorem generalnym polskiegooddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Zastąpił natym stanowisku Monikę Kotowską.

Marcin Marjański zastąpił MonikęKotowską, która pełniła tę funkcję od kwietnia ubiegłegoroku. Marjański ostatnio pracował jako dyrektor marketinguGrupy PZU, gdzie przeprowadził skutecznyrebranding firmy i kierował jej działaniami reklamowymi. Wcześniejpełnił również funkcję doradcy zarządu ds. marketingu i produktu wPLL LOT, pracował w dziale marketingu Gerling Polska oraz byłdyrektorem obsługi klienta Brainshop U-Boot.

MarcinMarjanski

Marcin Marjański ukończył studia z zarządzania i marketingu wPrywatnej Wyższej Szkole Biznesu i Administracji. O tym, jak długobędzie dyrektorem generalnym polskiego oddziału MiędzynarodowegoStowarzyszenia Reklamy IAA przesądzi ocena jego pracy przezczłonków organizacji.

Dołącz do dyskusji: Marcin Marjański dyrektorem generalnym polskiego IAA

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dziduch Roman
Odwiedziliśmy polski pawilon 13.10.15 na EXPO w Mediolanie szukając kontaktu z biznesem głównie włoskim .Byliśmy zaskoczeni miłym przyjęciem i pomocą dyr.Marcina Mariańskigo w przekazaniu materiałów reklamowych potencjalnym inwestorom w Kostrzyńsko-Słubickiej Strefie. Podziękowania od Zarządu i życzenia owocnej współpracy . Zarząd KSSSE
odpowiedź