Manekiny reklamują wyprzedaż w Play (wideo)
Play rozpoczął akcję promującą telefony dostępne po obniżonychcenach w ofertach postpaid, mix i biznes. Głównymi elementamikreacji kampanii są manekiny nawiązujące do poświątecznychwyprzedaży.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Play promuje obniżki centelefonów dostępnych w ofertach postpaid, mix i biznes. W krótkimetapie teaserowym akcji wykorzystywany był 10-sekundowy spotprzedstawiający manekiny bez ubrań, za to z napisami "Sale" naplecach.
W zasadniczej części kampanii manekiny trzymają natomiastpromocyjne telefony. Kreacja nawiązuje do wyprzedaży prowadzonychna przełomie roku m.in. w sklepach odzieżowych. Przedstawione w15-sekundowym filmiku manekiny i wnętrze, w którym się znajdują, sąnowoczesne, co ma podkreślić luksusowy charakter telefonówdostępnych w ofercie Play.
Akcja reklamowa "Manekiny" oprócz stacji telewizyjnych obejmujeprasę, outdoor, radio, internet oraz działania ambientowe.
Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, natomiast zakupemmediów zajął się dom mediowy ZOG.
Dołącz do dyskusji: Manekiny reklamują wyprzedaż w Play (wideo)