SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Mamuśki' nie są hitem Polsatu

Serial komediowy 'Mamuśki' dał Polsatowi pozycję lidera oglądalności w czasie jego emisji. Ale widownia sitcomu z tygodnia na tydzień topnieje.

Trzy pierwsze odcinki serialu komediowego Polsatu „Mamuśki” obejrzało średnio 2,53 mln widzów przy udziałach w rynku telewizyjnym na poziomie 22,11 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jeszcze lepsze wyniki osiągnęła produkcja w grupie widzów w wieku 16-49 lat, gdzie udziały wyniosły 23,84 proc.

Jednak z odcinka na odcinek serial ma coraz mniejszą widownię. Podczas gdy pierwszy epizod przyciągnął przed ekrany 3,1 mln widzów, to odcinek nadany w ostatni czwartek obejrzało już niemal milion widzów mniej.


Wszyscy 4+

DataAMRAMR %SHR %
01-03-20073 105 2858,63%25,31%
08-03-20072 347 1356,52%21,89%
15-03-20072 150 5575,98%18,93%
średnia2 530 1577,03%22,11%


16-49

DataAMRAMR %SHR %
01-03-20071 594 8548,43%27,51%
08-03-20071 264 2036,68%24,98%
15-03-20071 085 0825,74%19,15%
średnia1 312 6576,94%23,84%

Mimo spadającej oglądalności, w czasie emisji „Mamusiek” to właśnie Polsat jest liderem pod względem udziałów w rynku. Silnie zagraża mu jednak TVN, który będąc na drugim miejscu, traci do Polsatu jedynie niewiele ponad 50 tys. widzów (stacja emituje wtedy filmy fabularne).


Wszyscy 4+


AMRAMR %SHR %
Mamuśki - Polsat2 530 1577,03%22,11%
TVN2 475 7806,88%21,72%
TVP21 949 6165,42%17,10%
TVP11 186 1553,30%10,40%

Dzięki „Mamuśkom” Polsat poprawił wyniki czwartkowego pasma 22.00 – 22.25. Programy emitowane przez tę stację rok temu o tej właśnie porze przyciągały bowiem średnio 1,92 mln widzów przy udziałach w rynku wynoszących 15,58 proc., zaś w grupie 16-49 było to 1,15 mln osób, a udziały wyniosły 18,24 proc.

Wśród widzów serialu „Mamuśki” dominują kobiety, osoby w wieku powyżej 45 lat, mieszkańcy wsi i mniejszych miast, posiadający wykształcenie podstawowe.



ADH %
PłećMężczyźni43,30%

Kobiety56,70%
Wiek4- 9 1,94%

10- 154,00%

16 - 192,86%

20 - 245,37%

25 - 299,78%

30 - 347,35%

35 - 397,98%

40 - 446,85%

45 - 4911,70%

50 - 5411,69%

55 - 5910,51%

60+19,96%
Wlk.miastaWieś37,25%

< 50 tys.27,17%

50-100 tys.6,15%

100-200 tys.9,32%

> 200 tys.20,11%
ZawódTop management7,22%

Pracownicy szczebla średniego10,81%

Pracownicy fizyczni i rolnicy23,15%

Emeryci35,14%

Inne23,69%
WykształceniePodstawowe52,79%

Średnie30,91%

Wyższe10,35%

Inne5,94%

Sitcom „Mamuśki” opowiada o perypetiach świeżo upieczonej pary małżeńskiej, która usiłuje ułożyć sobie po ślubie stosunki ze swoimi teściami. Głównymi bohaterami są młodzi warszawiacy Patrycja i Mirosław, którzy postanawiają się pobrać. On jest monterem telewizji kablowej, a ona pracownikiem międzynarodowej agencji reklamowej, gdzie wykonuje podrzędne i niezbyt kreatywne zadania. Różnica w wykształceniu nie jest dla nich żadną przeszkodą. Jednak zupełnie co innego sądzą rodzice bohaterów dla których ten ślub to mezalians. Próbują więc zniechęcić zakochanych do siebie.

Dołącz do dyskusji: 'Mamuśki' nie są hitem Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl