SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski musicalowo reklamują Supernet w T-Mobile Polska (wideo)

W czwartek rozpocznie się kampania reklamująca nową ofertę abonamentową w T-Mobile Polska - Supernet. Bohaterami akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy Bridge2Fun, SMG LiquidThread, G7, Agencja Warszawa i Starcom MediaVest Group - są aktorzy Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski.

Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski w reklamie T-MobileMaja Ostaszewska i Piotr Stramowski w reklamie T-Mobile

W kampanii reklamowana jest trafiajaca właśnie do sprzedaży oferta Supernet, złożona z trzech taryf: T1, T2 i T3. Każdy obejmuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci w kraju, różne pakiety internetu mobilnego (w T3 - nielimitowany) oraz korzystanie z wybranych aplikacji internetowych bez zużywania pakietu.

Bohaterami reklam są Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski, którzy zagrali ostatnio w dwóch filmach z cyklu „Pitbull”: wyświetlanym na początku br. „Pitbull. Nowe porządki” oraz w „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”, który trafi do kin w połowie listopada.

Spoty tak jak poprzednie reklamy T-Mobile Polska są utrzymane w konwencji musicalowej - tym razem tłem muzycznym jest przebój Raya Charlesa „Hit the road Jack”. W głównym spocie Maja Ostaszewska szukając internetu odwiedza bar dla motocyklistów, gdzie spotyka Piotra Stramowskiego odgrywającego superbohatera Supernet, który ratuje Ostaszewską z kłopotów i daje jej smartfon z nielimitowanym internetem.

Z kolei dwa spoty 15-sekundowe prezentują konkretne zalety oferty Supernet. Jeden podkreśla, że niezależnie od wielkości zużycia pakietu internetowego nie zapłaci się rachunku wyższego niż kwota abonamentu, a inny - że w ramach tego pakietu z najpopularniejszych aplikacji społecznościowych, muzycznych i do nawigacji można korzystać beż zużywania limitu danych.

Ostaszewska i Stramowski to kolejne znane osoby promujące T-Mobile. W ostatnich reklamach sieci najczęściej występował Tomasz Kot (z Natalią Nykiel reklamował T-Mobile na Kartę, a z Robertem Lewandowskim zagrał w kampanii wizerunkowej). Ponadto w kampaniach telekomu wzięli udział Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski oraz Kinga Preis i Patricia Kazadi.

Akcja reklamująca Supernet zacznie się w czwartek 15 września. Będzie prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), radiu (także w stacjach internetowych), internecie (m.in. osobne reklamy i spoty wideo do różnych grup odbiorców na Facebooku), outdoor (m.in. infoscreeny) oraz punkty sprzedaży (materiały BTL)

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun, reklamy internetowe - SMG LiquidThread, a materiały BTL - agencja G7. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom MediaVest Group.

Dołącz do dyskusji: Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski musicalowo reklamują Supernet w T-Mobile Polska (wideo)

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tuten
To jeden z bardziej skutecznie marnowanych budżetów reklamowych. Żadna strategia, koszmarna realizacja.
odpowiedź
User
Aszniechcesiewierzyc
Szkoda mi tej marki. Idzie na dno niczym titanik. Wczorajsza przełomowa oferta i i te kolejne durne reklamy to tylko gwóźdź do ich trumny.
odpowiedź
User
Miami
Duet z Pitbulla!!! Już tylko tym mnie mają, a kampania bardzo fajna. 10/10
odpowiedź