Singiel Sary James z okazji jubileuszu Coca-Coli
„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James, zwyciężczyni "Voice Kids" w TVP2. Utwór, który jest aranżacją legendarnego przeboju z lat 90-tych, wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską „Chcę zatrzymać ten czas” powstał we współpracy z marką Coca-Cola z okazji 50-tej rocznicy marki w Polsce.
Najnowsza wersja kultowej piosenki z lat 90-tych jest hołdem dla wartości kluczowej dla samej marki, ale także społeczności w Polsce.
Opowiada o byciu razem, o radości, jaką daje dzielenie się codziennymi doświadczeniami z bliskimi, przyjaciółmi, rodziną. Urodzinową piosenkę Coca-Coli wykonała Sara James, młoda artystka, laureatka Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci 2021, zwyciężczyni programu "Voice Kids" w TVP2.
– Praca nad piosenką i teledyskiem do utworu „Magia jest w nas” to dla mnie niesamowita przygoda, podróż w czasie w poszukiwaniu muzycznych inspiracji, ale też ogromna szansa na rozwój i poznanie ciekawych osób. Cieszę się, że miałam szansę stworzyć własną aranżację tak ikonicznego utworu, który jest bliski wielu Polakom. Jego przekaz jest niezwykle aktualny - odpowiada na to, co teraz dla nas wszystkich jest szczególnie ważne - umiejętność bycia razem i dzielenia się swoim czasem, zasobami czy energią - mówi Sara James.
Pierwszą wersję utworu wykonała Kasia Kowalska. - Nowa wersja Sary James przywołała moje wspomnienia z nagrywania tej piosenki przed laty. Każda z nas pokazuje ten utwór inaczej. Radosna młodość i taneczność to ogromne atuty nowej wersji. Cieszę się, że ta piosenka doczekała się kolejnej odsłony - mówi Kowalska.
Coca-Cola od lat wiąże swoją komunikację z muzyką, za pośrednictwem której się promuje. Pierwsza wzmianka o napoju pojawiła się już w latach 70-tych m.in. w piosence Haliny Frąckowiak „Bądź gotowy dziś do drogi”. Wiele lat później o Coca-Cola śpiewał Franek Kimono, powstał też ponadczasowy utwór Kasi Kowalskiej. W ciągu kolejnych dekad Coca-Cola stała się partnerem wielu festiwali muzycznych w Polsce, a od 2021 r. realizowała projekt Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT skierowany do młodych artystów polskiej sceny hip-hopowej.
Teraz marka postawiła na współpracę z Sarą James, czego efektem jest utwór, który powstał specjalnie z okazji 50-lecia marki w Polsce. - Coca-Cola w ubiegłym roku zaprezentowała nową platformę Real Magic, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na to, co w każdym z nas jest prawdziwie magiczne. Piosenka Sary James rozwija tę ideę pokazując, że magię możemy odnaleźć tuż obok, gdy spotykamy się z innymi ludźmi, w nieoczekiwanych chwilach, które zmieniają naszą codzienność w coś nadzwyczajnego. W takim duchu będziemy celebrować ten wyjątkowy dla naszej marki rok - mówi Małgorzata Drąg, senior brand manager marki Coca-Cola.
Dołącz do dyskusji: Singiel Sary James z okazji jubileuszu Coca-Coli