Magazyn "Mama, tata, komputer i ja" znów na rynku
Wydawnictwo Colourful Media reaktywowało ukazujący się w latach 90. magazyn "Mama, tata, komputer i ja". Misją przeznaczonego dla rodziców i dzieci pisma jest bezpieczne wprowadzenie dziecka w świat komputerów i internetu.
W miesięczniku znaleźć można wskazówki, jak umiejętnie wykorzystywać multimedia w rozwoju i edukacji dzieci. Magazyn ostrzega rodziców przed niebezpieczeństwami wirtualnego świata, prezentuje nowe gry i programy multimedialne, poleca strony internetowe . W pierwszym numerze przeczytać można m.in. o zagrożeniach czyhających na dzieci w internecie, zakupach w sklepach internetowych, a także o tym, czy ściąganie plików z sieci może być legalne.
Integralną część pisma stanowi kolorowy dodatek, dzięki któremu dziecko poprzez komiksy, wycinanki i zagadki dowie się czegoś nowego o świecie komputerów i nie tylko. Do każdego numeru dołączona jest też płyta z grą lub/i programami edukacyjnymi.
Magazyn "Mama, tata, komputer i ja" liczy 46 stron i kosztuje 11,90 zł. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 20 tys. egz.
Redaktorem naczelnym tytułu jest Piotr Olejniczak, właściciel wydawnictwa Colourful Media, które ma w swoim portfolio jeszcze trzy magazyny językowe: "Deutsch Aktuell", "Business English" i "English Matters".
Wprowadzenie pisma na rynek wspiera kampania PR-owa i działania promocyjne realizowane poprzez wymianę barterową.
Dołącz do dyskusji: Magazyn "Mama, tata, komputer i ja" znów na rynku