Maciej Florek z „You Can Dance” reklamuje Czas na Herbatę
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa marki herbat Czas na Herbatę (należącej do firmy Progressive), której bohaterem jest Maciej „Gleba” Florek, znany głównie z programu „You Can Dance - Po prostu tańcz!” w TVN.
Kampania z udziałem Macieja „Gleby” Florka jest związane z 20-leciem obecności marki Czas na Herbatę na polskim rynku. W ramach akcji marka chce wspólnie z klientami świętować ten jubileusz.
W pierwszej odsłonie akcji od 21 do 28 kwietnia na profilu instagramowym i facebookowym marki Czas na Herbatę oraz profilu Macieja Florka zostanie przeprowadzony konkurs z nagrodami. Kolejne takie zabawy zaplanowano na maj i czerwiec.
Akcja reklamowa będzie też prowadzona w prasie. Potrwa trzy miesiące.
Maciej „Gleba” Florek to zwycięzca pierwszej edycji „You Can Dance - Po prostu tańcz!” w TVN. W ostatniej jak dotąd edycji programu, emitowanej wiosną ub.r., wystąpił jako juror.
Dołącz do dyskusji: Maciej Florek z „You Can Dance” reklamuje Czas na Herbatę