“M jak mieszkanie” do góry, a “Dom & Wnętrze” w dół
Największy wzrost sprzedaży ogółem wśród miesięczników wnętrzarskich w październiku ub.r zanotował magazyn “M jak mieszkanie”. Z kolei najbardziej w dół poszybowała sprzedaż pisma “Dom & Wnętrze”.
Liderem zestawienia pozostały “Cztery Kąty” (Agora SA), które w październiku br. sprzedały się w ilości 109 970 egz., notując wzrost o 0,72 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce z trzeciego awansowało „M jak Mieszkanie” (Murator SA), którego sprzedaż ogółem wyniosła 41 849 egz., po wzroście o 19,01 proc. - największym w zestawieniu.
Podium zamyka miesięcznik „Moje Mieszkanie” (także Murator SA) z wynikiem sprzedażowym na poziomie 40 080 egz. (spadek o 2,27 proc.).
Najgorzej w porównaniu z minionym rokiem wypadł znajdujący się na szóstym, ostatnim miejscu magazyn “Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska), którego sprzedaż ogółem zmalała aż o 27,78 proc. do 9 854 egz.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Cztery Kąty | 109 970 | 109 188 |
M jak Mieszkanie | 41 849 | 35 165 |
Moje Mieszkanie | 40 080 | 41 010 |
Weranda | 27 563 | 26 342 |
Dobre Wnętrze | 18 159 | 18 307 |
Dom & Wnętrze | 9 854 | 13 645 |
W październiku ub.r. w porównaniu z wrześniem ub.r. najwięcej zyskały “Cztery Kąty” (55,04 proc.), a największy spadek (o 21,05 proc.) odnotowało pismo “Dobre Wnętrze” (Murator).
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | październik | wrzesień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Cztery Kąty | 109 970 | 70 930 |
M jak Mieszkanie | 41 849 | 45 657 |
Moje Mieszkanie | 40 080 | 49 627 |
Weranda | 27 563 | 29 877 |
Dobre Wnętrze | 18 159 | 23 001 |
Dom & Wnętrze | 9 854 | 12 297 |
Dołącz do dyskusji: “M jak mieszkanie” do góry, a “Dom & Wnętrze” w dół
ze az oczy bola ,czy na odwrot ?