SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lubię to!” - nowy talk-show TVP 1 - ogląda niewielu widzów

Średnia oglądalność czterech odcinków emitowanego na antenie Jedynki nowego talk-show  „Lubię to!” wyniosła 530 tys. widzów. W efekcie stacja przegrywa w jego paśmie ze wszystkimi głównymi konkurentami.

Według danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl , udział „Lubię to!” wyniósł 4,82 proc. wśród wszystkich widzów i 4,47 proc. w grupie wiekowej 16-49. Magazyn nadawany jest we wtorki ok. 22.00.

Wynik programu jest znacznie niższy niż wyniki propozycji pokazywanych w tym samym paśmie przez TVP 1 rok wcześniej. Wówczas stację oglądało w średnio 1,29 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 11,04 i 13,65 proc.

Liderem pasma, w którym można zobaczyć „Lubię to!” została Dwójka, która gromadzi przed ekranami 23,7 proc. widzów, emitując „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Niewiele gorzej wypada TVN (22,45 proc.), który w tym czasie pokazuje „Przepis na życie” i talk-show Kuby Wojewódzkiego. Trzecie miejsce zajmuje Polsat z 14,41-procentowym udziałem, gdzie emitowany jest serial „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku”.

Z danych telemetrycznych wynika, że „Lubię to!” najchętniej oglądają osoby w wieku 45-54 lat, mieszkańcy dużych miast oraz posiadacze wykształcenia wyższego.

Program „Lubię to!” jest nowością w jesiennej ramówce Jedynki. W każdym odcinku gośćmi prowadzącego Piotra Kędzierskiego są artyści ze świata sztuki i filmu, którzy występują w różnych konfiguracjach. Produkcja obfituje w skecze i piosenki.

 


Widownia odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
13-09-2011 587 964 5,23% 4,62%
20-09-2011 515 860 4,45% 4,43%
27-09-2011 575 135 5,99% 5,03%
04-10-2011 448 216 3,86% 3,90%
Średnia 530 427 4,82% 4,47%


Oglądalność na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 2 610 360 23,70% 16,77%
TVN 2 473 117 22,45% 27,42%
Polsat 1 587 561 14,41% 17,16%
TVP1 530 427 4,82% 4,47%


Profil widowni

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 47,60% 99
Kobiety 52,40% 101
Wiek  4-9 1,18% 20
 10-15 2,54% 37
16 - 19 0,65% 12
20 - 24 2,26% 29
25 - 29 5,36% 60
30 - 34 10,00% 121
35 - 39 7,16% 97
40 - 44 7,42% 116
45 - 49 10,39% 151
50 - 54 14,00% 174
55 - 59 9,14% 118
60+ 29,88% 148
Wlk. Miasta Wieś 32,28% 82
< 50 tys. 33,73% 140
50-100 tys. 5,71% 66
100-200 tys. 4,05% 50
> 200 tys. 24,24% 120
Zawód Top management 10,40% 120
Pracownicy średniego szczebla 17,38% 116
Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,77% 104
Emeryci 39,58% 154
inni 11,86% 39
Wykształcenie Podstawowe 45,67% 101
Średnie 29,50% 100
Wyższe 21,10% 168
Inne 3,73% 29


 

Dołącz do dyskusji: „Lubię to!” - nowy talk-show TVP 1 - ogląda niewielu widzów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luk
Program prowadzi Piotr Kędzierski a nie podany w artykule Michał Kempa!
Widziałem dwa odcinki - bardzo fajne, na luzie i z polotem. Zastanawiają tak niskie wyniki...
0 0
odpowiedź
User
iksiński
jaki dyrektor takie wyniki. Pan Braun jest chyba politycznie ubezwłasnowolniony skoro nie potrafi wyciągać wniosków!
20 12
odpowiedź
User
gosc
Moze po wyborach wreszcie bedą zmiany w Jedynce?
20 12
odpowiedź