SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lubię laski. Podlaski” w kampanii Pasztetu Podlaskiego

Rusza letnia kampania „Lubię laski. Podlaski” promująca Pasztet Podlaski. Akcję - obejmującą nadmorskie eventy - realizuje produkująca go firma Drosed we współpracy z agencjami Soul and Mind Group i Effective PR.

W ramach kampanii „Lubię laski. Podlaski” od 15 lipca do 14 sierpnia w kolejne weekendy w pięciu nadbałtyckich miejscowościach (Jastrzębiej Górze, Łebie, Ustce, Mielnie i Pobierowie) działać będzie Centrum Powiększania Podlaski. W specjalnie oznakowanych namiotach na plażach i promenadach będą się odbywać liczne gry i konkursy z nagrodami związane z Pasztetem Podlaskim, a koordynowane przez animatorów i hostessy. Akcja ma na celu promowanie Pasztetu Podlaskiego oraz podkreślanie, że w okresie wakacyjnym jest on dostępny w opakowaniu większym aż o 30 proc.


Akcję - realizowaną przez firmę Drosed, która produkuje Pasztet Podlaski - wspierają reklamy w formie plakatów, ulotek i bilbordów i komunikatów mobilnych przygotowane przez agencję Soul and Mind Group. Natomiast działania public relations związane z kampanią prowadzi agencja Effective PR.

Dołącz do dyskusji: „Lubię laski. Podlaski” w kampanii Pasztetu Podlaskiego

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
radekmac
Pomysł wybityny! Kreacja powalająca! Brawo! Podobno nie ma nic gorszego niż ciepła wódka i zimne kobiety. Ale pasztet na plaży przebija to zdecydowanie!
0 0
odpowiedź
User
omg
żenujące.
20 12
odpowiedź
User
tata
wcale nie takie glupie. norma na wakacjach - ci co maja kase jedza obiady domowe za 50 zl, ci co nie - kupuja w dyskontach, kreacja moze nie trafiona, ale trop - okej
0 0
odpowiedź