SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Live With Fire” - Reebok reklamuje się na sportowo (wideo)

Rusza globalna kampania reklamowa Reeboka „Live With Fire” pokazująca ludzi z pasją uprawiających sport. W Polsce akcja rozpocznie się za miesiąc, a odpowiadają za nią firmy TAG Worldwide i Carat Polska.

Bohaterami kampanii „Live With Fire” Reeboka są osoby zajmujące się różnego rodzaju aktywnościami fizycznymi, takie jak sportowcy trenujący CrossFit, biegacze pokonujący ostatni sprint, tancerze latino i kobiety spacerujące o wschodzie słońca. W reklamach występują m.in. trenerka jogi Tara Stiles będąca ambasadorka marki Reebok oraz Josh Bridges, zdobywca drugiego miejsca w zawodach 2011 Reebok CrossFit Games, a także muzycy Rick Ross i Tyga. Ogółem w akcji prezentowanych jest siedem różnych historii takich osób.

- W tej kampanii nie koncertujemy się na gwiazdach, tylko na jednostkach, które pragną osiągać postawione cele poprzez realizację swoich pasji. Oferujemy inną perspektywę w podejściu do zdrowego stylu życia i twórczej ekspresji - opisuje Yan Martin, wiceszef pionu brand marketing w Reeboku. - Naszą misją jest inspirowanie ludzi do aktywności fizycznej, ale nie chcemy, aby robili to tylko ze względu na nowy trend. Wierzymy, że ten trend jest jedynie inspiracją do tego, aby stać się  fizycznie, psychicznie i społecznie silniejszym - dodaje Matt O 'Toole, szef marketingu firmy.

W reklamach prezentowane są różne produkty Reeboka, m.in. buty RealFlexi ZigTech. Kampania promuje też tegoroczne nowości: kolekcje kobiece Dance i Joga oraz obuwie Reebok SubLite.

>>> Kampania Reebok Live With Fire (fotogaleria)

Globalnie kampania jest prowadzona w telewizji, kinach, prasie, internecie i na outdoorze, a także w formie eventów. Reebok przygotował jej koncepcję i kreację we współpracy z agencją McGarryBowen.

W Polsce akcja ruszy 22 marca i będzie prowadzona do końca br. w telewizji, kinach i internecie (m.in. w social media). Za adaptację kreację na nasz rynek odpowiada agencja TAG Worldwide, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: „Live With Fire” - Reebok reklamuje się na sportowo (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Ta reklama jest piękna. Tak powinny wyglądać reklamy. Gratulacje
0 0
odpowiedź
User
nikt
łudząco podobna do reklamy nike z filmu ,,czego pragną kobiety ,,
0 0
odpowiedź