„#LepszaJa” - kobiety w obliczu wyzwań sportowych reklamują Nike (wideo)
Nike rozpoczyna kampanię pod hasłem „#LepszaJa” mającą inspirować kobiety do prowadzenia aktywnego stylu życia i podejmowania nowych wyzwań sportowych. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Wieden + Kennedy, Mindshare Polska i BrandLab.
Oś nowej kampanii tworzy seria krótkich spotów, które w Polsce udostępniono w czwartek. Ich motywem przewodnim są przemyślenia kobiet stojących w obliczu osobistych, wyzwań sportowych. Całość utrzymana jest w lekkim, humorystycznym tonie.
Akcja ma pokazywać radość i emocje płynące z uprawiania sportu oraz zachęcać kobiety do przekraczania własnych barier w tym zakresie.
W ramach akcji spoty są emitowane w internecie: na portalach, w serwisach VoD oraz na stronach i w aplikacjach mobilnych. Ponadto udostępniane będą (m.in. na profilach Nike na portalach społecznościowych) wskazówki i spostrzeżenia treningowe utytułowanych zawodniczek, m.in. sprinterki Allyson Felix.
Za produkcję reklam odpowiedzialna jest agencja Wieden+ Kennedy. Na naszym rynku zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska, a działania PR prowadzi agencja BrandLab.
Dołącz do dyskusji: „#LepszaJa” - kobiety w obliczu wyzwań sportowych reklamują Nike (wideo)