Land Rover sponsorem serwisu ESPN
Należąca do koncernu medialnego Walt Disney Co. amerykańska telewizja sportowa ESPN planuje na nowo uruchomić internetowy serwis Scrum.com jako ESPNscrum.com. Komercyjnym partnerem poświęconej rozgrywkom rugby strony będzie marka Land Rover.
ESPN kupiła szczególnie popularny w Wielkiej Brytanii i Australii serwis Scrum.com przed ponad rokiem. Nowa wersja strony ma mieć odświeżony wygląd i większą liczbę najnowszych informacji - informuje serwis Brand Republic.
Dla Land Rovera sponsoring serwisu jest umocnieniem więzi z tą dyscypliną sportu, jako że należąca do hinduskiego koncernu Tata Motors marka jest również oficjalnym samochodem angielskiego rugby.
"Land Rover udowodnił, że jest trwałym sponsorem rugby. Jesteśmy pewni, że nasza współpraca będzie miała prawdziwy rezonans dla lojalnej i rosnącej bazy użytkowników ESPNscrum. Istnieje silna zależność między użytkownikami obu marek i postrzegamy ją jako bardzo naturalny związek w tym ważnym momencie rozwoju Scrum.com" - stwierdził Tom Gleeson, wiceprezes ds. cyfrowych mediów w ESPN.
Nie jest to też pierwsza współpraca Land Rovera z ESPN. Wcześniej marka samochodowa sponsorowała różnego rodzaju treści i gry na stronie Scrum.com.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Land Rover sponsorem serwisu ESPN