SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Łączy nas Marka Lubelskie” w kampanii produktów lokalnych przygotowanej przez wydawcę „Dziennika Wschodniego” (wideo)

W województwie lubelskim rozpoczęła się kampania „Łączy nas Marka Lubelskie” zachęcająca do kupowania lokalnych produktów. Akcję przygotowała firma Corner Media, wydawca „Dziennika Wschodniego”.

Reklamy w ramach kampanii „Łączy nas Marka Lubelskie” pokazują różnorodne towary i usługi wytwarzane w województwie lubelskim, a także ich producentów i wykonawców. Kampania podkreśla, że produkty i usługi są wysokiej jakości, zachęcając do korzystania z nich.

Akcja jest prowadzona w całym województwie lubelskim. Obejmuje telewizję (TVP Lublin), radio (sześć rozgłośni regionalnych), prasę (lokalne dzienniki i tygodniki), internet (milion odsłon reklam w lokalnych serwisach informacyjnych), outdoor (100 billboardów) oraz materiały BTL (500 tys. ulotek w skrzynkach pocztowych i galeriach handlowych, foldery informacyjne).

- Chcemy jeszcze bardziej uświadamiać i zachęcać do kupowania produktów wytwarzanych w naszym regionie. Mieszka nas tu ponad dwa miliony. Jeśli będziemy kupować nasze produkty, będziemy przyczyniać się do tworzenia nowych miejsc pracy - opisuje Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa lubelskiego. - Kampanię kierujemy nie do przedsiębiorstw, ani inwestorów zagranicznych, tylko do mieszkańców. Jeśli nie wzbudzimy w sobie patriotyzmu zakupowego, to ciężko będzie nam promować nasz potencjał poza granicami regionu - dodaje Dariusz Donica, dyrektor departamentu promocji i turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.

Budżet akcji - 544 tys. zł - pochodzi z Programu Regionalnego Województwa Lubelskiego.

 

Kreację kampanii przygotowała firma Corner Media (wydawca „Dziennika Wschodniego”), która w konsorcjum ze spółką Modart Marcin Komadowski wygrała przetarg na obsługę programu „Marka Lubelskie”. Spot wyreżyserowała Dorota Awiorko-Klimek, szefowa działu foto „Dziennika Wschodniego”, a materiały graficzne przygotował Tomasz Piekut-Jóźwicki, szef działu DTP gazety.

- W przyszłości chcemy brać udział w podobnych projektach. Jest to element naszej nowej strategii. Chcę wykorzystać doświadczenie, wysokie umiejętności i pomysłowość mojego zespołu. Oczywiście jest to dla nas także nowe źródło przychodów - tłumaczy Krzysztof Wiejak, prezes Corner Media.

Dołącz do dyskusji: „Łączy nas Marka Lubelskie” w kampanii produktów lokalnych przygotowanej przez wydawcę „Dziennika Wschodniego” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Calvares
O bogowie, co za SYYYYYF!
Jak dobrze, że podpisany z nazwiska autorów, ale kto podjął decyzję o emisji, o wywaleniu takiej(!!!) kasy na to coś (przecież to nie jest spot, to jest jakiś bełkot, zlepek przypadkowych ujęć). NIEEEEE! Niech ktoś za to beknie. Dość robienia lodasów na publicznej kasie!
0 0
odpowiedź