L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie wybiera Publicis Consultants
W wyniku przeprowadzonego przetargu firma L’Oréal powierzyła agencji Publicis Consultants wsparcie w zakresie zarządzania komunikacją korporacyjną oraz działaniami public affairs w Polsce oraz w krajach bałtyckich.
Publicis Consultants wspiera L'Oréal w komunikacji korporacyjnej oraz działaniach PA, zarówno w Polsce jak i w krajach bałtyckich, pozycjonując firmę jako lidera branży beauty -tech.
- Jesteśmy skoncentrowani na budowaniu bardziej inkluzywnej i zrównoważonej przyszłości. Cieszymy się, że możemy współpracować z Publicis Consultants – to partnerstwo pozwala nam w widoczny sposób realizować naszą misję i wspólnie tworzyć piękno, które nie tylko porusza świat, ale także skutecznie komunikuje jego transformacyjną siłę – mówi Barbara Stępień, dyrektorka komunikacji korporacyjnej L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.
Zakres współpracy obejmuje również wsparcie w działaniach public affairs, które prowadzi Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektorka public affairs L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, która w grudniu 2023 r. dołączyła do L'Oréal. Wcześniej Chmurzyńska-Brown przez 21 lat była dyrektorką generalną Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.
Zobacz: Publicis Groupe ma narzędzie do optymalizacji inwestycji marketingowych
- W miarę jak świat staje się coraz bardziej złożony, a jednocześnie bardziej wrażliwy na szybko zmieniające się realia społeczne, rolą firmy staje się zabieranie głosu w sprawach, które są ważne dla naszych interesariuszy. Konieczne jest także, abyśmy elastycznie reagowali na zmiany na świecie oraz aktywnie uczestniczyli w istotnych dyskusjach, które codziennie toczą się na poziomie lokalnym, ogólnopolskim i europejskim - dodaje Blanka Chmurzyńska-Brown.
Dołącz do dyskusji: L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie wybiera Publicis Consultants