„Kropka nad i” zyskała widzów. Hitem rozmowa z Bartłomiejem Sienkiewiczem
„Kropkę nad i” w minionym sezonie oglądało średnio 400 tys. widzów, o 9 tys. osób więcej niż rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu była liderem wśród stacji newsowych. Najwięcej widzów miało wydanie z Bartłomiejem Sienkiewiczem. Wpływy z reklam wyniosły 2,41 mln zł.
Kolejny sezon „Kropki nad i” oglądać można było w okresie od 2 września 2013 roku do 10 lipca 2014 roku, od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00. Średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 400 tys. osób. Przełożyło się to na 2,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejszym wydaniem magazynu Moniki Olejnik w minionym sezonie był program z udziałem Bartłomieja Sienkiewicza, wyemitowany 16 czerwca br. Obejrzało go 738 tys. osób. Wszystkie trzy najchętniej oglądane odcinki przekroczyły granicę 600 tys. widzów i zostały pokazane w czerwcu br.
Trzy topowe wydania „Kropki nad i”
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
16-06-2014 |
738 146 |
5,55% |
23-06-2014 |
636 363 |
4,94% |
18-06-2014 |
626 963 |
5,35% |
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 9 tys. widzów, choć spadł jej udział w grupie komercyjnej. Wówczas program śledziło bowiem 391 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,62 proc. oraz 1,65 proc. udziału. (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik TVN24 wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym czasie zajęła stacja TVP Info, która pokazywała wówczas „Dziś wieczorem” i magazyn „Minęła dwudziesta”, co dało jej 2,18 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radził sobie też Polsat News („To był dzień”; 0,61 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN24 - Kropka nad i |
399 946 |
2,64% |
1,60% |
TVP INFO |
331 135 |
2,18% |
0,74% |
Polsat News |
93 068 |
0,61% |
0,48% |
Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 2,41 mln zł. W porównaniu do poprzedniego sezonu spadły one o ok. 0,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Kolejne odcinki magazynu Moniki Olejnik pojawią się na antenie TVN24 we wrześniu br.
Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” zyskała widzów. Hitem rozmowa z Bartłomiejem Sienkiewiczem