Kristina Eriksson: z Financial Times do Google
Kristina Eriksson, ostatnio globalna dyrektor ds. komunikacji w wydawnictwie Financial Times, dołączyła do brytyjskiego oddziału Google.
Kristina Eriksson w Google zajmie się działaniami z zakresu public affairs w Wielkiej Brytanii oraz komunikacją wewnętrzną koncernu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).
Eriksson była ostatnio globalnym dyrektorem ds. komunikacji w Financial Times. Dla tej grupy medialnej pracowała przez ostatnie 15 lat, zaczynała jako asystentka ds. komunikacji w 2006 roku.
W ostatnich miesiącach Eriksson przebywała na urlopie macierzyńskim, w trakcie którego jej obowiązki w Financial Times przejęła na zastępstwo Sophie Knight, była szefowa działu komunikacji Qatar Airways.
Zatrudnienie Eriksson to kolejne wzmocnienie komunikacji Google. Do firma na początku tego roku gigant technologiczny ściągnął z KPMG Jennifer Ogunleye. Menadżerka zajmuje się komunikację B2B2, koncentrując się na Google Search i reklamach na YouTube.
Dołącz do dyskusji: Kristina Eriksson: z Financial Times do Google