Konrad Makowski na czele marketingu i promocji online w GG Network
Konrad Makowski objął stanowisko dyrektora marketingu i promocji pionu online w GG Network. Poprzednio pracował w Media Point Group.
Konrad Makowski (na zdjęciu) jako dyrektor marketingu i promocji pionu online w GG Network od początku stycznia odpowiada za działania marketingowe komunikatora Gadu-Gadu, portalu GG.pl oraz pozostałych serwisów społecznościowych i produktów online należących do firmy. Objęta przez niego funkcja to nowe stanowisko w strukturach GG Network. Niezależnie od niego w firmie pracuje dyrektor marketingu odpowiedzialny za usługi mobilne - od kilku miesięcy funkcję tę pełni Rafał Napłoszek (więcej na ten temat).
Konrad Makowski przez ostatnie trzy lata pracował w Media Point Group, również zajmując się działaniami promocyjnymi i marketingowymi, m.in. tygodnika „Wprost” oraz miesięczników „Machina” i „Film”.Wcześniej Makowski był związany z IDG Poland, Hachette Filipacchi oraz Muratorem. W branży marketingowej pracuje od ponad 10 lat. Ukończył studia w Wyższej Szkole Dziennikarstwa oraz – podyplomowo w zakresie zarządzania projektami – w Szkole Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Konrad Makowski na czele marketingu i promocji online w GG Network