POT szuka agencji do konkursu „Śladami Jana Pawła II” i jego kampanii
Polska Organizacja Turystyczna szuka w konkursie agencji, która zajmie się konkursem „Śladami Jana Pawła II” i jego kampanią promocyjną.
Wybrana firma będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację konkursu pod hasłem „Śladami Jana Pawła II” oraz jego kampanią promocyjną w internecie. Jej maksymalny budżet wynosi 143,3 tys. zł.
Będzie z nią pracować do końca listopada br. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 26 lutego br.
Konkurs będzie trwać od 11 maja do 16 października br. Jego celem jest zarekomendowanie najpiękniejszych miejsc na szlakach papieskich polskim turystom, zaangażowanie ich do odwiedzania tych miejsc oraz wywołanie wspomnień i dyskusji o polskim papieżu. Kampania obejmuje promocje miejsc związanych z Janem Pawłem II, szlaków papieskich i form aktywności w obszarach regionów turystycznych na terenie Polski
Dołącz do dyskusji: POT szuka agencji do konkursu „Śladami Jana Pawła II” i jego kampanii