„Koło fortuny” z Pijanowskim reklamuje zmianę Tablica.pl w OLX.pl (wideo)
Kampania reklamowa wspierająca rebranding serwisu ogłoszeniowego Tablica.pl na OLX.pl nawiązuje do teleturnieju „Koło fortuny”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja VML Poland.
W spocie informującym o rebrandingu Tablica.pl na OLX.pl Wojciech Pijanowski, pierwszy prowadzący popularnego w latach 90. teleturnieju „Koło fortuny”, pyta uczestników show o nową nazwę tego serwisu. Okazuje się, że odpowiedź Tablica oznacza to samo co OLX.
Reklama podkreśla, że witryna zmienia tylko markę, a jej wygląd i zasady działania (darmowe zamieszczanie ogłoszeń lokalnych) pozostają takie same.
>>> Użytkownicy krytykują rebranding Tablica.pl na OLX.pl. Allegro: to tylko nazwa
Kampania, zaplanowana na dwa tygodnie, jest prowadzona w internecie (YouTube, serwisy VoD, WP, Onet, o2, GG, Wykop). Reklamy przygotowała agencja VML Poland.
Dołącz do dyskusji: „Koło fortuny” z Pijanowskim reklamuje zmianę Tablica.pl w OLX.pl (wideo)
btw.Niezłe zawirowania w grupie allegro. Najpierw ubili ogłoszenia olx przekierowując cały ruch na stronę główną tablicy, a teraz z tablicy na olx. BRAWO !
btw.Niezłe zawirowania w grupie allegro. Najpierw ubili ogłoszenia olx przekierowując cały ruch na stronę główną tablicy, a teraz z tablicy na olx. BRAWO !
btw.Niezłe zawirowania w grupie allegro. Najpierw ubili ogłoszenia olx przekierowując cały ruch na stronę główną tablicy, a teraz z tablicy na olx. BRAWO !