Kino TV z wizerunkową kampanią „Filmy Twojego życia” (wideo)
Kino TV rozpoczęło wizerunkową kampanię „Filmy Twojego życia”, w której promowane są produkcje z oferty programowej stacji.
Koncept kreatywny koncentruje się wokół inspirujących i motywujących do działania cytatów z filmów. - „Sami ustalamy, ile jesteśmy warci” („Jerry Maguire”), „Nie jest łatwo, kiedy się wyróżniasz” („Czekolada”), „Nie udawaj obojętności” („Gattaca - Szok przyszłości”) - to przykłady haseł, które wykorzystane zostały w kreacjach reklamowych - informuje biuro prasowe stacji.
Wśród uwzględnionych w kampanii filmów znalazły się takie tytuły, jak m.in.: „Jerry Maguire”, „Czekolada”, „Gattaca - Szok przyszłości”, „Robin Hood: Książę złodziei”, „Ostatni Mohikanin” czy „Bezsenność w Seattle”. Będzie je można obejrzeć w najbliższych tygodniach na antenie Kino TV.
Kampania potrwa do 15 czerwca i obejmie szereg aktywności w mediach. Będzie prowadzona w internecie, prasie, radiu, telewizji oraz w przestrzeni miejskiej (autobusy). Poza tradycyjnymi formatami reklamowymi, jednym z elementów kampanii będą quizy, które pojawią się na Facebooku Kino TV oraz w serwisach zewnętrznych. Działania promocyjne uwzględniają również współpracę z influencerem oraz operatorami.
Pomysł kampanii przygotowała Agencja GoodAd. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media wraz z działem marketingu Kino Polska TV.
Wraz ze startem kampanii rusza w nowej odsłonie strona internetowa kanału: kinotv.pl. Odświeżona zostaje również oprawa graficzna Kino TV.
Średni udział Kino TV w 2018 roku wyniósł 0,14 proc.
Dołącz do dyskusji: Kino TV z wizerunkową kampanią „Filmy Twojego życia” (wideo)