Kancelaria premiera wybiera agencję reklamową do rocznej współpracy
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na przeprowadzenie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii społecznych i informacyjnych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować rok.
Przedmiotem przetargu jest przeprowadzenie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Celem każdej z zaplanowanych przez KPRM kampanii będzie informowanie o programach rządowych oraz innych inicjatywach rządu i Kancelarii.
Kampanie te będą obejmować Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn i Google.
Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać za wprowadzanie i testowanie ustawień kampanii, zarządzanie budżetami, w tym implementację strategii stawek w licytacji. Będzie podejmować działania poprawiające wskaźniki CTR oraz kryteria targetowania każdej kampanii, umożliwiające precyzyjniejsze docieranie do grupy docelowej.
Budżet na te działania ustalono na kwotę 1,2 mln zł netto. Z wybraną agencją KPRM będzie pracować przez rok. Przetarg trwa do 25 listopada br.
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera wybiera agencję reklamową do rocznej współpracy