SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jessica Mercedes, Maffashion, Macademian Girl, Red Lipstick Monster i Little Mooonster96 na okładce „Vivy!”. Nowa strona w internecie

Serwis Viva.pl (Edipresse Polska) zadebiutował w nowej odsłonie. Promocję serwisu wspiera najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” z Jessica Mercedes, Maffashion, Macademian Girl, Red Lipstick Monster i Little Mooonster96 na okładce.

Layout nowego serwisu został tak zaprojektowany, aby podkreślać ekskluzywność marki „Viva!”. Serwis ma wyróżniać czytelny układ treści i intuicyjna nawigacja oraz dopracowana typografia. Viva.pl stawia też na wideo i jednoodsłonowe galerie.

Makieta serwisu została zaprojektowana przez team kreatywny Edipresse Polska: Marek Knap, dyrektor artystyczny „Vivy!” oraz Jakub Draszanowski, UX designer.

Start nowej wersji serwisu jest wsparty akcją „Viva! Królowe internetu”, zawierającym materiały z sesji okładkowej dla magazynu „Viva!”, która zgromadziła najbardziej znane polskie influencerki. Na okładkę magazynu, który kosztuje 99 groszy trafiły Jessica Mercedes, Maffashion, Macademian Girl, Red Lipstick Monster i Little Mooonster96.

Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie 2017 roku średnia sprzedaż dwutygodnika „Viva!” wynosiła 67 935 egz.

Dołącz do dyskusji: Jessica Mercedes, Maffashion, Macademian Girl, Red Lipstick Monster i Little Mooonster96 na okładce „Vivy!”. Nowa strona w internecie

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wujcio Wariatuńcio
Fajne ciotki. ;-)
0 0
odpowiedź
User
Div
Czyli sprzedaż do segmentu 11-15, bo później już dziewczyny wiedzą, że można kupować lajki na FB i YT i same kombinują, jak to robić, żeby się wybić. Powodzenia!
0 0
odpowiedź
User
aZaliż
Niby można, ale przecież grupa 11-15 może liczyć jedynie na kieszonkowe od rodziców, więc ciężko ją wydrenować z kasy.
Natomiast dziwi, że Viva, pismo bądź co bądź dla dorosłych kobiet, premiuje nastolatkowe byle co na okładce.
0 0
odpowiedź