Jesienna kampania centrum handlowego Złote Tarasy
Pod hasłem "Spotkajmy się w Tarasach" ruszyła jesienna kampaniawarszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy. Celem kampanii jestpokazanie wszechstronności Złotych Tarasów.
Na billboardach przedstawiona jest trójka przyjaciół na tlecharakterystycznej kopuły Tarasów. Sesja wykonana została przezMarka Straszewskiego.
Kampania ma uświadomić, że Złote Tarasy to nie tylko moda izakupy, ale także miejsce spotkań ze znajomymi.
Autorem kreacji jest agencja reklamowa GPD Advertising. Zakoncepcję oraz wykonanie odpowiada Ewa Mikołajczak - creative grouphead, obsługą klienta zajęła się Anna Dziura - account executive,ze strony Złotych Tarasów projekt koordynują Magdalena Woźniak orazMarcin Berendt.
Kampania będzie trwać do końca października.
Dołącz do dyskusji: Jesienna kampania centrum handlowego Złote Tarasy