SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żabu dostępne dla wszystkich użytkowników aplikacji Żappka

Spółka Żabka Polska zakończyła testy retail gry stworzonej dla aplikacji mobilnej Żappka. Żabu dostępne jest już dla wszystkich ponad 6 mln użytkowników aplikacji.

Żabu to wykonana w technologii animacji 3D wirtualna żaba, która ma około 4 cm wzrostu. Żabu reaguje na zachowania klienta. Rozwija się i zdobywa kolejne poziomy, w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów, również tych realizowanych dzięki zebranym na koncie punktom lojalnościowym - żappsom.

Gra polega na hodowli i regularnej opiece nad stworzoną przez siebie postacią Żabu. Po osiągnięciu wybranych poziomów, na graczy czekają skrzynki z nagrodami – darmowe żappsy, produkty, zniżki na zakupy. Ci, którzy przejdą wszystkie 100 poziomów i ukończą grę, otrzymają niespodziankę.

Żabu dostępne było dotąd dla 5 tys. graczy, którzy testowali grę od grudnia ub.r.  - by znaleźć się w tym gronie, trzeba było wtedy zarejestrować się na specjalnej stronie internetowej. Teraz gra jest dostępna dla wszystkich użytkowników aplikacji.

Za koncepcję kreatywną kampanii związanej z wprowadzeniem Żabu i stworzenie aplikacji odpowiadała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, partnerami technologicznymi projektu zostali: Future Mind, Sunrise, Netguru. Za obsługę w social mediach odpowiadała agencja Cukier.

Ponad 10 mln pobrań aplikacji Żappka

Bezpłatną aplikację Żappka można znaleźć w sklepach mobilnych Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery. Przez cztery lata istnienia pobrało ją ponad 10 milionów osób.

W Polsce funkcjonuje już ponad 9 tys. sklepów sieci Żabka. Placówki numer 9000 i 9001 ruszyły w grudniu ub.r. i są pierwszymi placówkami zlokalizowanymi w tzw. MOP-ach przy Autostradzie Wielkopolskiej. 
 

Dołącz do dyskusji: Żabu dostępne dla wszystkich użytkowników aplikacji Żappka

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grzegorz
Serio? Ten portal jest już karykaturą samego siebie. Chyba tylko reklamy hamburgerów Makdonalda jeszcze nie było w tym tygodniu, a każdy ekspert wie, ze najlepiej smakują z pepsi. Badania naukowe wykazały.
0 0
odpowiedź
User
Znawca zagadnień
Nie wolno krytykować gry Żabki na smartfony? Co się stało z komentarzami? Przypominam, ze komentarze to najbardziej wartościowy kontent na portalach, wiele osób nie czyta tych żenujących artykulików próbujących sprzedać jakiś towar, tylko od razu przewija do komentarzy wolnych ludzi. W tym różnica między internautą a autorem żałosnej kryptoreklamy i cenzzorem broniącym czci wciskanego towaru.
0 0
odpowiedź
User
Czytelnik
Reklama Żabki, reklama pepsi. Dzień jak co dzień na portalu. A kiedy jakiś tekst dziennikarski? Czy liczycie już tylko na sponsorów?
0 0
odpowiedź