SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowy pinball promuje piwo EB (wideo)

Ruszyła akcja promująca piwo EB (produkowane przez Grupę Żywiec), której głównym elementem jest konkurs z internetową wersją gry pinball. Działania przygotowały i realizują firmy Gong, OTO Film, MediaVest i Roots PR.

W konkursie należy na stronie Czasnaeb.pl w grze pinball zdobyć co najmniej 1 286 736 punktów (tyle wynosi rekord w tej grze z lat 90.) oraz kreatywnie odpowiedzieć na jedno pytanie. Nagrodą główną jest stacjonarna maszyna do gry pinball z rocznym zapasem piwa EB, ponadto do wygrania jest 100 odtwarzaczy boombox marki Berlin współpracujących z każdym smartfonem. Konkurs potrwa do 10 marca.

Piwo EB zostało przywrócone do sprzedaży przez Grupę Żywiec wiosną ub.r., a wspierająca to kampania była oparta na reklamach z lat 90.

Obecna akcja obejmuje reklamy w telewizji i internecie (m.in. na portalach społecznościowych i w serwisach VoD).

Koncepcję całej kampanii i kreację wszystkich reklam przygotowała agencja Gong, spot wyprodukował dom produkcyjny OTO Film, media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, a komunikacją public relations zajmuje się agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: Internetowy pinball promuje piwo EB (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl