SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowa kampania BZ WBK

W poniedziałek wystartowała internetowa kampania konta oszczędnościowego Banku Zachodniego WBK SA.

Kampania składa się z dwóch linii kreacyjnych przygotowanych przez agencję kreatywną Artegence. Na jednej z nich pojawia się hasło ‘Masz wygodne życie z kontem oszczędnościowym BZ WBK’, które podkreśla wygodę życia z kontem w BZ WBK. Druga linia to kursorki podążające za loginem oraz cztery boksy w których wymieniane są zalety konta BZ WBK.

Grupa do której chce dotrzeć reklamodawca to osoby w wieku 25-50 lat z średnim lub wyższym wykształceniem z miast powyżej 50 tys. mieszkańców.

Reklamy emitowane są w formie doublebillboardów, billboardów, brandmarków i toplayerów w portalach Onet.pl, Wp.pl, Money.pl, Expander.pl oraz w serwisach Moje Finanse w Interia.pl i Centrum Finansowe w portalu Gazeta.pl.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.

Kampania potrwa do 17 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Internetowa kampania BZ WBK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl