Internet Group rozmawia z czterema domami mediowymi o sprzedażyplatformy tanGO
Internet Group prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży platformy tanGOwspierającej planowanie kampanii marketingowych z czterema domamimediowymi, wynika z wypowiedzi prezesa Ryszarda Wojciechowskiego.
"Prowadzimy rozmowy z czterema domami mediowymi" - powiedziałWojciechowski dziennikarzom na konferencji prasowej poświęconejprezentacji systemu tanGO. Ocenił, że wartość pojedynczej umowymoże mieć wartość kilkuset tysięcy złotych.
Rozwiązanie zostało już wdrożone w Domu Mediowym PanMediaWestern, który uczestniczył w jego tworzeniu.
PanMedia Western wykorzystuje platformę m.in. w prowadzeniukampanii spółki Provident na rynkach polskim, czeskim, słowackim,węgierskim oraz rumuńskim. System pozwala określać skutecznośćreklam emitowanych w różnych godzinach i kanałach komunikacji.Pozwala też na ich zaawansowaną analizę i - dzięki danymhistorycznym - prognozowanie skuteczności kampanii. Platforma tanGOjest wykorzystywana przy kampaniach, w których wykorzystuje sięcall center - czyli tych, w których efekt sprzedażowy polega natym, że klient po obejrzeniu reklamy kontaktuje się z call centerlub wysyła formularz zgłoszeniowy informując m.in. skąd dowiedziałsię o ofercie.
Internet Group jest holdingiem spółek działających w obszarzenowych mediów i nowych technologii. Specjalizuje się w opracowaniui wdrażaniu marketingowych projektów wspierających sprzedaż
Spółka miała 0,28 mln zł skonsolidowanej straty nettoprzypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 rokuwobec 1,20 mln zł straty rok wcześniej. Zysk operacyjny na poziomiegrupy wyniósł 1,87 mln zł wobec 1,67 mln zł zysku rok wcześniej.Skonsolidowane przychody wyniosły 60,70 mln zł wobec 77,65 mln złrok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Internet Group rozmawia z czterema domami mediowymi o sprzedażyplatformy tanGO