SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Instytut Książki wybiera agencję do kampanii promującej czytelnictwo

Instytut Książki rozpoczął przetarg dotyczący przygotowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w 2021 roku. Jej budżet wynosi blisko 3,5 mln zł netto.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Przedmiotem przetargu jest usługa przygotowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w tym roku, będącej kontynuacją kampanii pn. „Mała książka – wielki człowiek” realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017–2020, skierowanej do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci, promującej czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.

Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie koncepcji kreatywnej, strategicznej, planu mediów, produkcję materiałów audiowizualnych, zaangażowanie ambasadora kampanii i influencerów, prace copywriterskie, zakup czasu antenowego, realizację eventów, wynajem nośników reklamowych, płatną promocję w internecie i mediach społecznościowych, działania public relations i obsługę, organizację konkursu dla bibliotek.

Kampania ma być realizowana od momentu podpisania umowy do 15 grudnia br., z tym że przeprowadzenie kampanii w telewizji (w zakresie emisji spotów), radiu (w zakresie emisji spotów), internecie i mediach outdoorowych powinno zostać zrealizowane najpóźniej do 30 listopada br.

Szacunkowy budżet kampanii wynosi blisko 3,5 mln zł netto (bez VAT).

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (waga: 10), parametry kampanii w telewizji – liczba punktów GRP (waga: 10), parametry w telewizji – wartość procentowa zasięgu 3+ (waga: 10), parametry kampanii w internecie (waga: 13), parametry reklamy outdoor (waga: 13), kryterium społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych (waga: 4) oraz cena (waga: 40).

Przetarg potrwa do 11 maja br.

Dołącz do dyskusji: Instytut Książki wybiera agencję do kampanii promującej czytelnictwo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tak pytam
czy to jakiś ideologiczny syf?
0 0
odpowiedź
User
Zuzka
Moim zdaniem czytelnictwo powinno być promowane na każdym kroku. Coraz mniej Polaków czyta książki, a to błąd, bo one uczą, pobudzają wyobraźnie i wzbogacają wiedzę. Osobiście przez 5 miesięcy jakie minęło w tym roku przeczytałam 13 książek różnych autorów i różnych gatunków. Wczoraj np. skoczyłam przygodową książkę M. Matlengiewicza - Tajemnica Coca Coli. Mnie czytanie daje dużo radości. I jestem za takimi akcjami.
0 0
odpowiedź