SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Siatkarz Karol Kłos reklamuje InPost Fresh

W nowej kampanii reklamowej aplikacji mobilnej InPost Fresh, służącej do zamawiania przez internet zakupów spożywczych, występuje siatkarz Karol Kłos.

W spocie Karol Kłos ogłasza, że żegna się z siatką - ale nie z grą w siatkówkę, tylko z siatką na zakupy spożywcze. Siatkarz pokazuje, że takie produkty - jedzenie, artykuły chemiczne czy kawę - można kupować w aplikacji InPost Fresh i odbierać w Paczkomatach. Reklama kończy się hasłem: „Zamień siatkę na Paczkomat”.

Aplikacja InPost Fresh działa od połowy 2021 roku. Dostępnych jest w niej ponad 30 tys. produktów: z lokalnych sklepów, a także z sieci Carrefour (w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Sosnowcu, Mysłowicach, Czeladzi) i Makro (w Warszawie i Łodzi).

 

Karol Kłos to kolejny sportowiec w reklamach InPostu. Firma od połowy ub.r. jest sponsorem strategicznym reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych (umowę podpisana na minimum dwa lata), w ramach współpracy czołowi zawodnicy naszej drużyny, ale bez Roberta Lewandowskiego, pojawili się w jej reklamie pod hasłem „Pięknie to odebrał”.

Ponadto w aplikacji InPost Fresh sprzedawano bilety na niektóre domowe mecze reprezentacji.

Grupa InPost w drugim kwartale br. w Polsce przy wzroście liczby dostarczonych paczek o 15 proc. zwiększyła przychody o 28,9 proc. do 1,29 mld zł i skorygowany zysk EBITDA o 37,1 proc. do 618,9 mln zł. Łączne przychody i zysk EBITDA firmy okazały się wyższe od średniej z oczekiwań analityków.

Na koniec czerwca firma miała w Polsce 30 652 Paczkomatów.

Dołącz do dyskusji: Siatkarz Karol Kłos reklamuje InPost Fresh

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ya
dobry siatkarz, niezły jajus, a jego sociale to złoto. tylko kwestią czasu było aż ktoś odezwie się do niego w sprawie reklamy
0 0
odpowiedź
User
X5
Naturalnie wypadł. Fajnie. W to też umie jak widać.
9 0
odpowiedź
User
Grimsby
Ale prychnięte!! Co za agencja takie złoto wypuściła?
8 2
odpowiedź