Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył inglot, polski producent z sektora beauty.
Grupa Komunikacja Plus przejmuje obsługę sprzedaży internetowej produktów Inglot na rynku niemieckim. Producent uruchamia tym samym kolejne platformy e-commerce mając na celu wzrost sprzedaży online w Niemczech, gdzie do tej pory wykorzystywał wyłącznie niemieckojęzyczny sklep internetowy.
Działania GK+ obejmują m.in. audyt dotychczasowych aktywności Inglot, rozwój i optymalizację sprzedaży z wykorzystaniem wspomnianego e-sklepu oraz wprowadzenie marki na niemieckojęzyczne wersje platform Amazon, eBay i Zalando.
Jednocześnie Grupa wspiera działania sprzedażowe przez promocję kanałów i produktów, w ramach której wykorzystuje m.in. rich content, video marketing, social media, influencer marketing, a także digital marketing z wykorzystaniem modelu programmatic buying. GK+ odpowiada również za logistykę i dostawę last mile do klientów końcowych w Niemczech.
Za realizację projektów e-commerce odpowiadają dwie spółki wchodzące w skład Grupy Komunikacja Plus: agencja digital marketingowa Proomni oraz agencja interaktywna Follow Vision.
Liderem zintegrowanego obszaru e-commerce jest Mikhail Lushchikov, head of e-commerce w Grupie Komunikacja Plus.
Inwestycja w e-commerce jest to element przyjętej przez Inglot strategii rozwoju na rynkach międzynarodowych. Firma jest obecna w ponad 80 krajach na świecie - m.in. Australii, Brazylii, w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii czy Chinach. Inglot ma swoim portfolio gamę kosmetyków i akcesoriów do makijażu (cienie, pomadki, tusze, pudry, lakiery do paznokci itp.).
Dołącz do dyskusji: Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus