„Idź na wybory. Przejdź do historii” - profrekwencyjna kampania Comedy Central (wideo)
Stacja Comedy Central właśnie wystartowała z kampanią, której celem jest zachęcenie widzów do udziału w zbliżających się wyborach.
W ramach akcji pod hasłem „Idź na wybory. Przejdź do historii” stacja przygotowała serię spotów z udziałem Laury Breszki, Michała Meyera, Mateusza Króla i Sebastiana Stankiewicza, którzy wcielają się w role wybitnych Polaków.
- W nauce wszystko z siebie wynika. W demokracji tak samo, twój głos nie znika - przekonuje Laura Breszka w roli Marii Skłodowskiej-Curie i porównuje demokrację do tablicy Mendelejewa. Z kolei Mateusz Król, jako marszałek Józef Piłsudski apeluje: „Znajdźcie w sobie choć trochę odwagi, by nie olewać sprawy państwowej wagi!”.
Kampania jest neutralna politycznie, a jej celem jest zachęcenie Polaków do głosowania w wyborach i pokazania zalet demokracji.
Spoty emitowane są na kanałach Comedy Central Polska i Comedy Central Family oraz w mediach społecznościowych. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że ub.r. udział Comedy Central wyniósł 0,38 proc.
Scenariusz spotów przygotował Wiktor Brzozowski.
To kolejna kampania profrekwencyjna przez wyborami parlamentarnymi, które odbędą się 13 października. Fundacja Batorego realizuje akcję pod hasłem „Zabierz głos, bo go stracisz”, w jej obecnej odsłonie występują m.in. Dawid Podsiadło, Krzysztof Zalewski, Julia Wieniawa i Areta Szpura. Z kolei akcja „Olśnienie” jest oparta na wizerunku raperów takich jak Peja, Sokół, Żabson, Taco Hemingway, Otsochodzi czy Kizo.
„Gazeta Wyborcza” (Agora) prowadzi podobną kampanię pod hasłem „Masz dość? Nadszedł czas wyborów”. W rysunkowych spotach dyskryminowane osoby zdecydowanie mówią, że mają dosyć obecnych rządów.
Dołącz do dyskusji: „Idź na wybory. Przejdź do historii” - profrekwencyjna kampania Comedy Central (wideo)